سفارش تبلیغ
صبا ویژن



روز سوم - مظهر عدالت

   

امروز چهارشنبه 10 مرداد است . امشب رفته بودیم سینما فیلم روز سوم . خیلی فیلم قشنگی بود . به دلم نشست .در مورد جنگ بود . از جنگ خیلی چیزها شنیدم ؛ اما هیچ وقت ندیده ام . فیلم های زیادی از جنگ دیده ام ؛ اما فکر می کنم حقیقت جنگ توی هیچ کدام از این فیلم ها نیست . جنگ چیزی فراتر از این هاست . البته شاید بتوان قسمت هایی از آن را روی پرده سینما به نمایش درآورد .توی تمام این فیلم ها از رزمنده های اون روز چیزهایی را به تصویر می کشند که توی این دوره و زمونه چنین چیز هایی دیده نمی شود .معرفت ، مردونگی ، عشق ، پاکی ، ایثار و ... همه و همه صفات آدم های این فیلم ها هستند . آدم هایی که با اینکه هیچ وقت ندیدمشان و باورشان برایم سخته اما ندایی توی قلبم میگه یک روزی این آدمها وجود داشتند و روی همین کره خاکی و توی همین سرزمین زندگی می کردند . اگه خوب چشمهایت را باز کنی شاید هنوز تو پس کوچه های خاکی شهر رد و پاپشان را ببینی . اگه خوب گوشهایت را تیز کنی شاید صدایشان را بشنوی و هزاران شاید و شاید دیگر ...

باید سعی کرد یکجوری دوباره حال و هوای اون روزها را بر این مردم حاکم کرد . باید یاد این مردم انداخت که گذشته شون چی بوده . باید دوباره همه چیز را مثل گذشته خوب کرد .

می گن وقتی امام زمان بیاید همه چیز خوب می شود .این ساده ترین جمله ای است که منتظران ظهور برای دلداری همدیگر می توانند به هم بگویند .وقتی امام زمان بیاد دوباره معرفت و مردونگی و عشق و گذشت و هزاران خوبی دیگر زنده می شود ؛ اما تا آن موقع باید صبر کرد و دعا .

اللهم عجل لولیک الفرج



نویسنده » سارا » ساعت 12:51 صبح روز پنج شنبه 86 مرداد 11