سفارش تبلیغ
صبا ویژن



اعتیاد بلای خانمان سوز - مظهر عدالت

   

امروز چهارشنبه 10 مرداد است . امشب رفته بودیم سینما فیلم روز سوم . خیلی فیلم قشنگی بود . به دلم نشست .در مورد جنگ بود . از جنگ خیلی چیزها شنیدم ؛ اما هیچ وقت ندیده ام . فیلم های زیادی از جنگ دیده ام ؛ اما فکر می کنم حقیقت جنگ توی هیچ کدام از این فیلم ها نیست . جنگ چیزی فراتر از این هاست . البته شاید بتوان قسمت هایی از آن را روی پرده سینما به نمایش درآورد .توی تمام این فیلم ها از رزمنده های اون روز چیزهایی را به تصویر می کشند که توی این دوره و زمونه چنین چیز هایی دیده نمی شود .معرفت ، مردونگی ، عشق ، پاکی ، ایثار و ... همه و همه صفات آدم های این فیلم ها هستند . آدم هایی که با اینکه هیچ وقت ندیدمشان و باورشان برایم سخته اما ندایی توی قلبم میگه یک روزی این آدمها وجود داشتند و روی همین کره خاکی و توی همین سرزمین زندگی می کردند . اگه خوب چشمهایت را باز کنی شاید هنوز تو پس کوچه های خاکی شهر رد و پاپشان را ببینی . اگه خوب گوشهایت را تیز کنی شاید صدایشان را بشنوی و هزاران شاید و شاید دیگر ...

باید سعی کرد یکجوری دوباره حال و هوای اون روزها را بر این مردم حاکم کرد . باید یاد این مردم انداخت که گذشته شون چی بوده . باید دوباره همه چیز را مثل گذشته خوب کرد .

می گن وقتی امام زمان بیاید همه چیز خوب می شود .این ساده ترین جمله ای است که منتظران ظهور برای دلداری همدیگر می توانند به هم بگویند .وقتی امام زمان بیاد دوباره معرفت و مردونگی و عشق و گذشت و هزاران خوبی دیگر زنده می شود ؛ اما تا آن موقع باید صبر کرد و دعا .

اللهم عجل لولیک الفرج



نویسنده » سارا » ساعت 12:51 صبح روز پنج شنبه 86 مرداد 11

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز عالم ربانی فقیه مجاهد حضرت آیه الله مشکینی را به ساحت ملکوتی حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیه الله خامنه ای و عموم مسلمین جهان تسلیت می گویم .

میرزا علی اکبر فیض معروف به مشکینی در خانوده ای متدین و متعهد در سال 1300 هجری شمسی دیده به جهان گشود . وی تحصیلات اولیه خود را نزد پدر بزرگوارش که از عالمان فرهیخته بود گذراند و سپس برای ادامه آن به شهر مقدس قم رفت . ایشان قبل از پیروزی انقلاب مجاهدتهای فراوانی داشت و در این راستا به شهرهای مختلفی تبعید شد . وی بعد از پیروزی انقلاب نیز فعالیت های فراوانی انجام داد . ازجمله رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس مجلس خبرگان ، امام جمعه قم ، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ... . ایشان طی دوران عمر پر برکت خود شاگردان بسیاری تربیت کرد و کتابهای مختلفی را به رشته تحریر درآوردند. وی پس از خدمات بسیار به دلیل ناراحتی ریوی و کلیوی عصر امروز به علت ایست قلبی دار دعوت حق را لبیک گفت . با آرزوی ادامه دادن راه این عزیز سفرکرده توسط جوانان میهن ایران اسلامی . روحش شاد یادش گرامی .

 



نویسنده » سارا » ساعت 12:43 صبح روز سه شنبه 86 مرداد 9

امروز دوشنبه روز سختی بود .حدودا ساعت 4 بود که رفتم شورا . 6 ، 7 تایی پرونده داشتیم که همشون طلاق بودند .همه شون زنهایی بودند که شوهرانشون معتاد بودند و بیکار . بعضی هاشون اومده بودند تا طلاق بگیرند و بعضی هاشون که زندگی شان را دوست داشتند فقط می خواستند که شوهرانشون را بترسونند . وقتی از زندگی شون می گفتن دل آدم می سوخت . خیلی دلشون پر بود .نا امید بودند . از مردی که دیروز با آرزوی خوشبختی با اون ازدواج کرده بودند و امروز نه در شادی او ، بلکه در ته مانده های خاکستر منقل او شریک شده بودند . نا امید بودند از آینده فرزاندانشان و از ... . اما شوهرا بعضی هاشون با کمال پررویی به اعتیادشون اعتراف می کردن و می گفتن که مجبورن پولی را که درمی آورن خرج اعتیادشون بکن ، و بعضی هاشون التماس می کردن که زنشون اونها را ببخشه و قول می دادن که ترک کنن . بعضی های دیگه هم می گفتن که زنشون دروغ می گه و معتاد نیستند . واقعا که قضاوت کار خیلی سختیه . خدا می دونه که کدامشون راست می گه ؟ زن یا شوهر؟

به هرحال هر کس که توی این پرونده ها مقصر باشه زیاد مهم نیست . باید دنبال مقصر اصلی گشت . باید از ریشه همه چیز را درست کرد . مسئولین باید فکری اساسی برای اعتیاد بکنند ، فکری فراتر از جمع کردن معتادان خیابانی و ترک دادن آنها . باید اعتیاد را از ریشه خشکاند . باید ... .



نویسنده » سارا » ساعت 12:8 صبح روز سه شنبه 86 مرداد 2